Savage XL - Ogromny i mocny!!
Sprawdzcie nowy dodatek do serii Savage - Savage XL, który jest najwiekszym w tej serii modelem. Wiekszy rozstaw osi, silnik 5.9cc to tylko niektóre z jego walorów. Chcac poszerzyc game modeli Savage zastanawialismy sie co zainteresuje milosników tych modeli. Projektanci zdecydowali sie powiekszyc pojazd czego ostatecznym rezultatem jest Savage XL.
Wybór nalezy do Ciebie!
Ekstremalny rozmiar, ekstremalna moc, ekstremalna adrenalina
Ekstremalna akcja, ekstremalna predkosc, ekstremalne osiagi
Niesamowity wyglad XL!
Savage XL definitywnie wyglada jak potezny monster truck! Powiekszony rozstaw osi to swietna ewulucja projektu modelu, równiez wieksze opony, podwozie oraz karoseria swietnie dopelniaja calosci. Szeroki przedni grill oraz duze swiatla przednie dodaja modelowi rasowego wygladu. Wysokie, szerokie opony Terra Pin swietnie pasuja do stylu modelu. Osmio otworowe felgi uzywaja standardowych 17 milimetrowych srub szesciokatnych. Savage XL nie tylko swietnie wyglada ale przede wszystkim doskonale jezdzi.
Rozmiar ma znaczenie...
Wiekszy pod kazdym wzgledem od Savage X - wysokosc, dlugosc, szerokosc, rozstaw osi, opony. Model oparty jest na niemal niezniszczalnym podwoziu. Równiez inne elementy sa niezwykle wytrzymale: plytki TVP o grubosci 3mm, metalowe zebatki i zebniki, odporna zebatka atakujaca, wachacze poprzeczne i wiele innych. Przeczytaj aby dowiedziec sie wiecej!
Bardzo dlugie podwozie
Aby otrzymac duzy rozstaw osi modelu Savage XL, projektanci HPI oparli sie na uzyciu nowej, rozbudowanej plyty TVP (Twin Vertical Plate) o grubosci 3 milimetrów wykonanej z 6061 aluminium. Seria 6061 aluminium jest lekka i wytrzymala. Silnik przymocowany jest do bardzo mocnej plyty, która zamontowana jest pomiedzy podwoziami TVP. Sa to najbardziej wytrzymale elementy jakie kiedykolwiek stosowano w modelach Savage!
Savage XL posiada szereg nowych cech, które czynia go idealnym wyborem dla kazdego kto szuka poteznego monster trucka. Sprawdz liste nowych czesci oraz standardowych rozwiazan zastosowanych w modelu.
Wysokie, uniwersalne opony
Nowe opony Terra Pin maja srednice 170 milimetrów. Zastosowany bieznik zapewnia dokonala trakcje na róznych rodzajach nawierzchni (trawa, bloto). Wysoki profil opony sprawia, ze jest ona zródlem dodatkowej amortyzacji. Mówiac o przeszkodach trudno znalezc nam taka, która moglaby stanowic problem dla opon Terra Pin.
3 biegowa przekladnia
Savage XL posiada przekladnie o 3 biegach by jak najlepiej wykorzystac mozliwosci silnika K5.9. Calosc zapewnia swietne przyspieszenie i wysokie predkosci maksymalne. Zmiana biegów jest w pelni ustawialna, wiec mozecie sami zdecydowac jak szybko XL zmieni bieg na wyzszy.
17 milimetrowe szesciokatne piasty kola
Savage XL posiada aluminiowe, rozbudowane osie z 17 milimetrowymi, szesciokatnymi piastami kola. Sa lekkie i wtrzymale, a ponadto uniwersalne, wiec pasowac bedzie wiekszosc kól od monster trucków.
Nowe, bardziej wytrzymale belki pionowe
Savage XL posiada zupelnie nowe belki pionowe zaprojektowane z mysla o wiekszych kolach i wiekszej masie modelu. Bardziej wytrzymale elementy pozwalaja na jeszcze bardziej ekstremalna jazde.
Wzmocnione, metalowe dyferencjaly
Savage XL jest modelem, który nie ma slabych stron. Dlatego zastosowano w nim szereg czesci o ponadprzecietnej wytrzymalosci, równiez w ukladzie napedowym. Metalowe zebatki dosonale radza sobie z przelozeniem mocy dostarczanej przez silnik 5.9cc.
Powiekszone dyferencjaly
Przeniesienie mocy na pólosie napedowe odbywa sie za pomoca grubszych i silniejszych nakladek na dyferencjal. Dzieki nim silnik 5.9 cc poprowadzi was przez najciezszy teren.
Grubsze walki napedowe
Nowe, pogrubione walki napedowe daja wam pewnosc podczas ekstremalnej jazdy off road. Wieksza srednica, wieksze koncówki sprawiaja, ze uklad napedowy nie zawiedzie Cie w najtrudniejszych sytuacjach.
Metalowe kolo zebate walcowe
Metalowe kolo o 52 zebach idealnie pasuje do mocy silnika Nitro Star K5.9cc . Dzieki wentylowanej zebatce atakujacej, obracajacej kolo walcowate, macie pewnosc, ze uklad napedowy nie ulegnie uszkodzeniu.
Aluminiowe klocki sprzeglowe
Savage XL uzywa 3 klockowych aluminiowyh klocków sprzegla, aby przeniesc moc do ukladu napedowego. Dzieki specjalnemu aluminium klocki te sa odporne na scieranie i temperature.
Metalowa zebatka serwa sterujacego
Projektanci HPI bazowali na mocnym kole zebatym serwa. Przy prawie 9 kilogramach sily na centymetr, SF-5 pozwoli oponom GT-2 skrecac bez wiekszych problemów przy kazdej predkosci. Dzieki specjalnym oslonom i zabezpieczeniom mozecie byc pewni, ze SF-5 bedzie w pelni chronione.
Ladowarka i pakiet odbiornika NiMH 6v
Aby upewnic sie, ze serwa posiadaja wystarczajaca ilosc mocy zastosowano pakiet baterii HPI 1200mAh NiMH! Nie musicie go nawet wyjmowac pakietu z modelu aby go naladowac, wystarczy uzyc odpowiedniego gniazda wbudowanego w skrzynke radiowa i bedziecie gotowi w kazdej chwili.
Latwosc prowadzenia!
Cala moc jaka otrzymujecie nie jest bezuzyteczna poniewaz Savage XL jest latwy w prowadzeniu, dlatego projektanci dolozyli wszelkich staran aby model ten poradzil sobie z kazdym wyzwaniem jakie mu rzucicie. Pierwsza rzecza jaka styka sie z podlozem sa wysokie opony HPI Terra Pin. Sprawiaja one, ze przeswit modelu wynosi prawie 7 centymetrów co pozwala bezproblemowo pokonywac przeszkody.
Nowe, ulepszone czesci
Savage XL jest doskonalym dowodem na to jak wytrzymale sa modele Savage. Z nowymi podzepolami swietnie radzi sobie z ogromem mocy jaki otrzymuje od silnika nitro. Savage XL posiada szereg cech, które sprawiaja, ze steruje sie nim latwiej niz krótszymi Savagami. Odpowiednie opony, 8 amortyzatorów - wszystko to sprawia, ze model prowadzi sie pewnie i przewidywalnie. Savage XL posiada 8 amortyzatorów olejowych wraz z sprezynami, które swietnie tlumia nierównosci. Zawieszenie posiada mozliwosc regulacji i dostosowania do rodzaju pokonywanego terenu. Ustawienie wysokosci modelu pozwoli wam przygotowac model do osiagania duzych predkosci lub jazdy off-road. Dzieki licznym wzmocnieniom zawieszenia, twarde ladowania sa dla modelu niczym szczególnym. Przekonaj sie, ze mozesz rozwijac ogromne predkosci na róznych nawierzchniach bez obaw o ewentualne zniszczenia.
Sercem Savage XL jest monstrualny silnik Nitro Star K5.9cc. Jednostka ta dostarcza mocy jakiej nawet sie nie spodziewacie. Zastosowany tlumik pozwala wydobyc z silnika wszystko co najlepsze. K5.9 wspólpracuje z systemem Roto Start 2, wentylowana zebatka atakujaca, 3 klockowym sprzeglem w celu wydajnego przeniesienia mocy.
Nowy aluminiowy uklad wydechowy
Uklad wydechowy sklada sie z dwu-komorowego, aluminiowego tlumika. Caly uklad osadzono na sprezynach, aby nie ucierpial on podczas twardych ladowan. Skonstruowano go tak by jak najwiecej mocy wykrzesac z silnika K5.9.
Konstrukcja ABC
Dzieki konstrukcji ABC ( Aluminium case, Brass Chrome-plated piston and cylinder) Nitro Star K5.9 dostarcza potezny moment obrotowy oraz moc, a oprócz tego jest bardzo wytrzymaly. Gaznik uzywa 9.5mm wlotów, aby pobrac najwiecej paliwa jak to mozliwe.
Dwu-fazowy filtr powietrza
Dwu-fazowy filr powietrza zastosowano w celu ochrony silnika przed pylem, brudem i kurzem. Filtr zamontowany jest na 90-stopniowej gumowej rurce.
System Roto Start 2
System ten pozwala szybko uruchomic silnik modelu. Zastapil on starter szarpany. Wystarczy zamontowac pakiet baterii 7,2V do systemu Roto Start, wprowadzic walek do tylu silnika, nacisnac przycisk i juz mozna ruszac, tego nie da sie prosciej zrobic.
Staly naped 4WD zapewnia maksymalna przyczepnosc i moc
Wytrzymala szczeka slizgowa dla lepszej ochrony ukladu napedowego podczas ladowan po skokach
Potezny zbiornik paliwa 160cc daje mozliwosc pokonywania dlugich dystansów miedzy kolejnymi tankowaniami
Latwo dostepna skrzynka chroni elektronike przed brudem i kurzem
Skrzynka na elektronike posiada wejscie na ladowarke i #308 wskaznik poziomu baterii
8 dlugich amortyzatorów olejowych zapewnia nienaganne tlumienie wstrzasów
Wieze amortyzatorów daja mozliwosc ustawien zawieszenia
Podwójny lacznik poprzeczny zapewnia doskonale prowadzenie przy kazdej predkosci
Lekka konstrukcja zawieszenia zapewnia niezwykla skutecznosc
Duze 17mm szesciokatne piasty kola
Wzmocniony zestaw zebatek dyferencjalu swietnie radzi sobie z mocnym silnkiem
Aluminiowa obudowa dyferencjalu chroni wewnetrzne zebatki.
Wytrzymale elementy ukladu napedowego zapewnia wam doskonala zabawe
Podwójne, czerwone tarcze hamulcowe wykonane z wlókna szklanego zapewniaja bezpieczenstwo zatrzymujac model wtedy kiedy jest to konieczne
Specjalne ramiona sterujace poprawiaja wydajnosc i moc serwa sterujacego
Banalnie prosty dostep do przednich i tylnych dyferencjalów bez koniecznosci rozbierania podwozia
Pionowa konstrukcja obudowy przekladni zapewnia latwy dostep do kól zebatych
Mocniejsza obudowa przekladni i lepsza konstrukcja w porównaniu z poprzednim projektem
Pelen zestaw lozysk uszczelnionych guma
Potezniejsza karoseria "Gigante" posiada klasyczny wyglad i jest bardzo wytrzymala
RTR – gotowosc do jazdy od momentu wyjecia z pudelka
HPI dolozylo wszelkich staran aby poczatkujacy uzytkownicy z latwoscia poznali tajniki modeli Nitro. Savage XL RTR jest fabrycznie zlozony i od razu gotowy do ruszenia w teren. Modele HPI Ready-To-Run daja Ci wszystko to czego mozesz oczekiwac od modelu z najwyzszej pólki przy jednoczesnym zapewnieniu, ze juz podczas jego skladania wszystko zostalo wykonane z najwyzsza precyzja. Modele HPI RTR sa w 98% fabrycznie skladane.
Instrukcja montazu oraz plyta DVD HPI RC Cars
Tak jak w przypadku kazdego modelu firmy HPI otrzymacie pelna instrukcje z opisem rozmontowania jak i ponownego zmontowania modelu abyscie sami mogli latwo go serwisowac i zmieniac jego ustawienia Informacje zawarte na plycie HPI RC Cars DVD powoli i szczególowo wprowadza was w swiat modeli RC. Plyta, która otrzymacie w zestawie bedzie waszym prywatnym ekspertem i przewodnikiem w swiecie modeli RC.
Wysokiej jakosci radio
Niezawodne radio HPI TF-3 zapewnia wam maksymalna kontrole nad modelem. Kolo sterujace sprawia, ze czujecie jakbyscie sami sterowali modelem. Gaz i hamulec w postaci spustu zapewnia niezwykla precyzje dzialania. Radio cechuja krysztaly o zmiennej czestotliwosci, wysuwana antena z oslona, latwy dostep do ustawien radia i wymiany baterii. Za sterowanie Savagem XL serwo HPI SF-5, które skreci kola waszego modelu niezaleznie od predkosci i rodzaju podloza. Aby serwo mialo wystarczajaca moc XL zawiera pakiet 1200mAh NiMH odbiornika i ladowarke. Ladowanie jest niezwykle proste dzieki wbudowanemu w skrzynke odbiornika gniezdzie jack. HPI TF-3 zapewnia dlugi zasieg i sprawna komunikacje z modelem. Cala elektronika jest standardowych rozmiarów wiec jej wymiana lub montaz w innym modelu nie stanowi zadnego klopotu. W Savage XL mozna stosowac kazde zstandardowe serwo i cztero lub piecio celowy pakiet odbiornika.
Dostepny z niebieska lub pomaranczowa karoseria "Gigante"
Wybierajac model Savage XL, otrzymujecie mozliwosc wyboru wstepnie pomalowanych pomaranczowych i niebieskich karoserii GT-2 lub spersonalizowania przezroczystych karoserii poliweglanowych z oferty HPI. Sprawdz kolekcje Retro lub Ultra nowoczesne karoserie przeznaczone dla modelu Savage.
#104248 - Savage XL 2.4GHz EU 2-bolcowa ladowarka #104250 - Savage XL 2.4GHz UK 3-bolcowa ladowarka W zestawie silnik Nitro Star K5.9, radio HPI TF-3, serwo SF-1, karoseria, instrukcja i plyta HPI RC Cars DVD

Wybierz swój region:

Wybierz wersję językową:

Dowiedzieć się więcej. Zaloguj się, do Moje HPI !

Wybierz swoje ustawienia regionalne i językowe